Lifestyle

3 metode EFICIENTE pentru a mentine biroul curat fara servicii de curatenie

curatenie-la-birou

Este deja un fapt cunoscut acela ca intr-un birou sau intr-o companie curatenia este extrem de importanta, intrucat aceasta influenteaza in mod direct productivitatea, dar si felul in care angajatii isi desfasoara activitatea. Mai mult decat atat, un birou curat inspira profesionalism si seriozitate, lucruri pe care orice client le cauta la colaboratorii sai. Asadar, daca administrezi o afacere, ar trebui sa acorzi o atentie sporita acestui aspect si sa iti determini personalul sa pastreze un mediu cat mai curat.

Afla care sunt cele mai eficiente metode pentru a mentine curatenia intr-o companie:

  • Produsele pentru curatenie

Produsele pentru curatenie sunt esentiale, asa cum este de la sine inteles. Daca vrei sa iti convingi salariatii sa mentina curatenia la locul de munca, trebuie, neaparat, sa le pui la dispozitie astfel de articole. Pentru a te asigura ca angajatii tai fac acest lucru, achizitioneaza de pe https://www.sanito.ro/ articole de menaj, mopuri profesionale, dar si alte astfel de produse, la o calitate superioara. Bineinteles, niciun angajat nu ar trebui sa presteze servicii de curatenie, daca acest lucru nu se incadreaza in atributile lui, insa fiecare persoana din companie are datoria de a-si strange propriile deseuri si de a face ordine in spatiile pe care le foloseste. In acest sens, gasesti produse din gama Vileda online pe sanito.ro, care te vor ajuta sa ii mobilizezi pe toti cei aflati in subordinea ta. Fara indoiala, daca pui in aplicare aceasta metoda, vei avea doar de castigat.

  • Sortarea si organizarea documentelor

sortare-organizare-documente

In orice companie documentele si obiectele de papetarie sunt cele care predomina. Totodata, acestea pot fi sursa principala a dezordinii, motiv pentru care ar trebui sa gasesti o solutie efcienta pentru organizarea lor. De exemplu, poti  implementa o strategie de sortare a actelor pe categorii. Astfel, documentele cu adevarat importante vor fi indosariate si depozitate intr-o arhiva, iar cele nefolositoare vor fi aruncate. Pe langa faptul ca acest lucru va ajuta la mentinerea curateniei in birou, actele vor fi si usor de gasit, in cazul unui eventual control.

  • Crearea unui regulament intern

Fara indoiala, aceasta este cea mai buna modalitate prin care poti mentine curatenia in compania ta. Implementeaza un regulament intern care sa contina norme legate de ordinea si curateniea la locul de munca si in incinta institutiei. Pentru a avea rezultatele dorite, tine cont, neaparat, si de opinia angajatilor si creeaza reguli pe care acestia le pot urma cu usurinta, cum ar fi: spalarea veselei, debarasarea deseurilor si organizarea documentelor.

In mod cert, daca vei tine cont de aceste sfaturi, vei reusi sa ai o companie curata, de care vor fi multumiti atat clientii, cat si angajatii tai.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *