Turism

5 metode IDEALE de a inlatura stresul cotidian

Stresul a ramas una dintre problemele mari cu care se confrunta populatia Globului. Tensiunea si incordarea in care traiesc oamenii, constrangerile la care sunt supusi si solicitarile numeroase sunt doar cateva dintre simptomele unei boli ce determina subrezirea sanatatii si duc, uneori, chiar la epuizare fizica si la deces.

Nimeni nu trebuie sa se trateze dintr-o data de stres. Nici nu se poate acest lucru pentru ca starea aceasta pare sa nu paraseasca individul nici dupa ce el intra in concediu. Cateva zile se va simti cumva conectat in continuare la activitatea de la serviciu, multi marturisind ca in fiecare dimineata se trezesc stresati de gandul ca trebuie sa-si realizeze vesnicul ritual si sa paraseasca intimitatea locuintei.

Care sunt solutiile pentru detensionare?

Cei mai multi oameni amana sa ia o pauza necesara de la serviciu, acest lucru acutizand problema intr-un mod real si facandu-i sa nu mai poata tine piept tensiunii cotidiene, lipsei somnului, sedentarismului, alimentatiei nesanatoase. Se pare ca stresul cronic exista si face cu adevarat ravagii, dar specialistii sunt de parere ca adoptarea unui stil de viata mai sanatos si mult mai relaxat este primul pas catre detensionare si catre alungarea stresului din viata cuiva.

Dintre metodele de relaxare pe care oricine trebuie sa le aiba in vedere se pot numara urmatoarele:

  1. Un sejur departe de aglomeratia urbana – Petrecerea timpului liber alaturi de prieteni intr-un loc cu adevarat confortabil si relaxant poate fi cea mai buna metoda de a scapa de stresul de la serviciu. De exemplu, o vacanta la Domeniul Culcer din Runcu, judetul Gorj este perfecta, deoarece gazdele vin in intampinarea tuturor turistilor cu ospitalitatea specifica zonei, cu un spatiu larg si activitati diferite: tiroliana, tir cu arcul, loc de joaca pentru copii, dar si cu o atmosfera incarcata de istorie si cultura.domeniul culcer 2
  2. Terapia prin ras devine un bun remediu impotriva stresului. Asadar, o vizita la un club care promite diverse numere de stand up comedy stimuleaza energia din organism, scade efectele stresului, diminueaza senzatia de durere, imbunatateste eficient imunitatea, si chiar asigura o cantitate mai mare de endorfina atat de necesara pentru ca omul sa fie fericit. Toti cei care rad mult si sunt inconjurati de oameni veseli recunosc ca se simt mai putin stresati.
  3. Exercitiile fizice sunt de real ajutor, mai ales daca sunt realizate dimineata si seara, dar nu inainte de culcare, pentru ca organismul elibereaza adrenalina, care nu lasa individul sa mai adoarma rapid. Cele mai interesante dintre ele sunt joggingul, fitnessul, exercitiile de yoga sau plimbarile de seara prin parc, inainte de culcare.
  4. Cum bine zic americanii ”take a break”, adica sa iei o pauza de la munca, devine imperios necesar intr-o societate parca ahtiata dupa bani. Ideal ar fi ca individul sa caute din cand in cand cateva minute de liniste perfecta, sa se deconecteze, sa inchida telefonul mobil pentru a nu fi distras de nimeni din exterior, chiar sa faca exercitii de respiratie.
  5. O cura de suc de portocale sau de lamai adauga in corp vitamina C care este cunoscuta datorita faptului ca reduce numarul de hormoni producatori de stres.

Acestea sunt doar cateva dintre metodele prin care o persoana poate sa-si transforme modul de a trai, prin care poate sa scape de disconfortul si senzatia unei lipse de control pe care stresul i le aduce.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *