Stil de viata sanatos

Exercitiile de aerobic, secretul siluetei si al sanatatii

Alaturi de alimentatia sanatoasa, exercitiile fizice sunt cheia reusitei oricarei diete de slabire sanatoase, care nu ii fura organismului energia si sanatatea. In randul celor mai celebre tipuri de exercitii la care femeile apeleaza atunci cand vor sa scape, in cel mai scurt timp, de kilogramele nedorite se afla exercitiile de aerobic, adevarate probe de incercare pentru rezistenta muschilor si vointa celor care le practica.

Daca intentionezi sa slabesti sau sa iti tonifiezi organismul prin miscare, afla totul despre exercitiile de aerobic, beneficiile acestora si efectul pe care il au asupra starii tale de bine!

Care este specificul exercitiilor de aerobic?

Cunoscut si sub denumirea de exercitii cardio, aerobicul este unul dintre cele mai solicitante sporturi, presupunand un efort fizic intens si sustinut. Ideea de baza a exercitiilor de aerobic se concentreaza pe modul in care muschii si organismul primesc doza optima de oxigen, astfel incat sa o poata transforma in energie si hrana pentru celule. In acest sens, aerobicul pune accentul pe activitatea intensa a muschilor mari ai corpului, precum cei de la picioare, maini sau coapse, care determina, in acelasi timp, un efort crescut din partea inimii si a plamanilor. Drept confirmare a impactului pe care exercitiile de aerobic le au asupra revigorarii organismului si activarii functiilor acestuia stau cresterea semnificativa a ritmului batailor inimii – acest lucru favorizand oxigenarea mai rapida a sangelui, intensificarea respiratiei si imbunatatirea circulatiei sangvine, respectiv a irigarii tesuturilor – manifestari resimtite inca din primele minute de miscare.

Avand in vedere ca actorii principali ai acestuit tip de activitate fizica sunt muschii, exercitiile de aerobic includ o varietate de forme, printre cele mai cunoscute si mai accesibile numarandu-se: jogging-ul, inotul, dansul, urcatul pe munte, ciclismul, stepul aerobic, schiatul, programele de exercitii destinate activitatii indoor si, nu in ultimul rand, la un nivel mai putin solicitant, plimbarile lungi si alerte.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *