Uncategorized

Respecta acesti pasi in fiecare zi pentru a avea o silueta de invidiat

silueta

Dupa un timp indelungat in care ai mancat tot ce ti-ai dorit esti in sfarsit pregatita sa spui la revedere greutatii in plus. Nu te astepta insa ca acest lucru sa se intample peste noapte.Imagini pentru woman silhouette

Acest lucru nu trebuie sa te sperie, o solutie exista, trebuie sa o iei pas cu pas si sa respecti urmatoarele sfaturi care te vor aduce din ce in ce mai aproape de obiectivul tau in lupta cu kilogramele in plus.

1. Ia micul dejun in fiecare zi

A sari peste micul dejun pentru a consuma cat mai putine calorii in timpul zilei pare a fi o idee buna la prima vedere, dar este una dintre cele mai mari greseli pe care le putem face. Saritul peste micul dejun poate sa iti incetineasca metabolismul, acesta ajungand sa arda mai putine calorii la final, iar senzatia de foame te poate face sa mananci si mai mult in timpul zilei.Asadar, se recomanda un mic dejun care sa contina 300-400 de calorii si care sa includa obligatoriu proteine, fibre si grasimi sanatoase.

2. Mananca legume la fiecare masa

Nutritionistul Leslie Langevin de la Whole Health Nutrition spune ca mancatul legumelor este unul dintre cele mai bune moduri de a scapa de kilogramele in plus. Legumele sunt sarace in calorii si bogate in fibre, de aceea iti tin de foame un timp indelungat si te obliga sa consumi mai putine calorii pe zi. Poti manca legume inclusiv la micul dejun, o buna varianta fiind smoothie-ul din legume proaspete.

3. Mananca o salata mare in loc de o masa consistenta

Nu numai ca iti vei lua portia de legume si fibre necesare zilnice, dar te vei simiti mai usoara si mai plina de energie dupa. Pentru a respecta acest plan mai usor iti poti prepara in fiecare weekend mai multe retete de salata pe care sa le ai toata saptamana.Imagini pentru woman silhouette

4. Fa miscare

Obisnuiteste-te sa faci miscare in fiecare zi. In 5 zile din 7 ar trebui sa adopti un program de miscare care include cardio si exercitii de forta. Iar in cele doua zile ramase poti face yoga sau sa iesi la o plimbare seara.

5. Inlocuieste gustarile dulci cu proteine si fibre

Uita de gustarile pline de calorii si inlocuieste-le cu batoane cu proteine si fibre pentru o senzatie de satietate cat mai indelungata.

6. Renunta la zahar

Daca nu poti sta departe de o cafea indulcita cu zahar sau de o prajitura trebuie sa stii ca, daca ai renunta la acestea, ai scapa de multe calorii in plus. Multi nutritionisti recomanda renuntarea la zahar in mod gradual. Un mod de a evita zaharul este sa folosesti fructele ca indulcitor, le poti pune, de exemplu, intr-o prajitura facuta in casa cu ingrediente naturale.

7. Bea apa mai des

Incearca sa renunti la sucuri si sa bei numai apa plata. Cu cat consumi mai multa apa, cu atat vei fi mai hidratata si te vei simti mai energica pe tot parcursul zilei. Pe deasupra, apa iti va face pielea sa straluceasca. Daca nu poti bea doar apa plata atunci poti adauga fructe proaspete pentru aroma.

8. Fa o poza la fiecare masaImagini pentru woman silhouette

Daca iti doresti sa pierzi in greutate sau sa mananci mai sanatos, fotografiatul meselor zilnice te poate ajuta sa tii o evidenta mult mai usor. Iar daca postezi pozele pe Instagram sau pe Facebook poti primi incurajari de la prietenii tai lucru care te va ajuta sa iti atingi mai usor obiectivul.

9. Pregateste-ti pranzul de acasa

Fie ca pregatesti mai mult la cina si iti iei un pachet pentru pranzul de a doua zi, fie ca iti prepari o salata mare in weekend pentru saptamana ce urmeaza, gatitul acasa este mult mai ieftin si mult mai sanatos.

10. Dormi cel putin 7 ore pe noapte

Lipsa somnului creste nivelul hormonului care provoaca foamea, iar nivelul crescut stimuleaza apetitul. Studiile arata ca femeile care se priveaza de somn mananca in medie cu 300 de calorii mai mult decat cele care dorm suficient. Sfatul nostru este sa dormi cel putin 7 ore pe noapte pentru a-ti ajuta metabolismul.

11. Inlocuieste desertul cu fructe proaspete

Daca te-ai obisnuit sa mananci desert dupa cina incearca sa il inlocuiesti cu un bol de fructe. Fructele au mai putine calorii decat orice desert si contin mai multe fibre si nutrienti de care avem atata nevoie. La inceput iti va fi mai greu sa renunti la zahar in favoarea bucatilor de mere sau a boabelor de struguri, dar dupa cateva zile te vei obisnui si acestea vor avea un gust suficient de dulce.

12. Cantareste-ti mancarea

Cantarirea alimentelor este esentiala daca iti doresti sa pierzi in greutate. Chiar si alimentele sanatoase pot contine multe calorii daca sunt consumate in cantitati mari, de aceea este recomandat sa iti cantaresti mancarea in fiecare zi.

Poti incepe sa cantaresti alimentele chiar inainte de a le prepara pentru a evita sa folosesti mai mult decat ar trebui. Mananca incet si asculta semnalele pe care ti le transmite corpul tau, daca te saturi din 3 treimi dintr-o portie pastreaza restul pentru pranzul zilei urmatoare.

13. Gaseste alternative mai sanatoase la junk food

Vestea buna este ca nu trebuie sa renunti in totalitate la mancarurile tale preferate cum ar fi: pastele cu branza, pizza sau inghetata. Exista mai multe modalitati de a prepara aceste mancaruri astfel incat sa contina mai putine calorii, cu mai putine grasimi saturate sau mai bogate in fibre.

De exemplu, poti inlocui blatul de pizza din faina cu un blat facut din conopida. Cu cat esti mai creativa in bucatarie cu atat iti vei permite sa gusti din mancarurile tale preferate fara a adauga kilograme in plus.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *